Szeretné az ajánlatok kiküldését 10 mp-re csökkenteni?
Szeretne egy kattintással ajánlatból szerződést generálni?
Minden cég esetében, legyen az kis- vagy középvállalkozás, vagy egy multinacionális nagyvállalat, a mindennapi teendők szerves részét képezik az árajánlatok és szerződések, esetleg megrendelések, vagy egyéb iratok készítése is kiküldése. Ez, még ha sablonok alapján is dolgozik Ön vagy munkatársai, jelenleg dokumentumonként legalább 15-30 percet vehet igénybe: a megszólítások kitöltése, az adatok megfelelő helyekre történő bemásolása, az összegek átírása, átszámolása, a dátumozás stb. Így a kiküldött ajánlatok és szerződések számának függvényében egy hónap alatt akár egy hetes időráfordítással számolhat.
Belegondolt már, mennyivel növelhetné az eladásai számát, ha cége alkalmazottai az adminisztratív feladatok elvégzése helyett az értékesítéssel tudnának foglalkozni?
Az IDEASOL CRM Rendszerrel minden dokumentum könnyen, gyorsan és egyszerűen létrehozható, legyen az ajánlat, szerződés, megrendelés vagy akár számla. Az ügyfelek adatai egy központi rendszerben kerülnek tárolásra és feldolgozásra, melyből bármilyen dokumentum egy kattintással elkészíthető, nincs szükség az adatok manuális beillesztésére vagy az árak átszámolására. A választott termékek vagy szolgáltatások a listából könnyedén kiválaszthatók, és pillanatok alatt betöltődnek. A rendszer automatikusan számol, segítségével egyedi árak és kedvezmények is egyszerűen adhatók. Az előre elkészített ajánlat – és szerződésformátumokat könnyedén kezelheti, használhatja és módosíthatja, valamint percek alatt csatolmányként kiküldheti. Ezáltal egy-egy ajánlat vagy szerződés elkészítésével akár fél órát is spórolhat.
Tudja Ön, hogy pontosan mennyi időt spórolhatna az ajánlatok és szerződések készítésén?
Szakértőink most ingyenesen felmérik cége munkafolyamatait, és megmutatják, mennyi időt és költséget takaríthatna meg az IDEASOL CRM Rendszer használatával!
Kérjen díjmentes tanácsadást még ma!
Találkozott már ezekkel a problémákkal? |
![]() |
Jelenleg 4-5 rendszerben kell rögzítenem az adatokat: számlázó, levelező (gmail, outlook), excel, szervízprogram, ügyfélnyilvántartó. |
Megoldás |
Számlázó rendszeremből nem tudom kinyerni, hogy melyik értékesítőmnek mennyi jutalékot fizessek. |
Megoldás |
Többször előfordult már, hogy fontos adataim vesztek el |
Megoldás |
Nincs elég időm a cégvezetés mellett. |
Megoldás |