
IDEASOL CRM rendszer kereskedők igényeire optimalizálva
Tudja Ön, mi a sikeres kereskedelem alapja?

Egy rendszer, melynek segítségével hatékonyabb a tervezés és az áru-összeállítás, valamint integrálva megtalálhatóak benne az Ön vállalkozásának minden igényét lefedő, a szállításhoz szükséges funkciók. Az ezekkel bővített CRM kereskedőknek rendszer használatával megkönnyíti, automatizálja munkafolyamatait. Az IDEASOL kereskedői CRM szoftver minden kereskedői folyamatot lefed.
Tűnjön ki a tömegből, használjon CRM rendszert, mert strukturálva tárolhatja ügyfelei adatait, és könnyedén végigkísérheti az ügyféltörténetet az ajánlattól a számlázásig.
Vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal, mert nincs olyan egyedi igény, melyet ne tudnánk elkészíteni.
CRM kereskedőknek, mely minden fontos funkciót tartalmaz
Az IDEASOL CRM rendszer a termék beszerzési- és kiszállítási funkciók teljes körű támogatását kínálja, beleértve az átfogó kereskedelmi megoldásokat, pl. beszerzéskezelés, raktárkezelés, dokumentumkezelés, ügyfélkapcsolat, és még számos egyéb funkció. Egy kereskedői CRM rendszer minden lehetőséget megad Önnek, hogy szegmentálhassa piacát, megismerje viselkedésük, fejlesszen eladásain és vevőkapcsolatán. Az egyszerű, átlátható kezelőfelülettel ellátott IDEASOL CRM rendszer segítségével Ön számos adatot gyűjthet össze vevőiről, a piaci trendekről, az értékesítésről, a marketing hatékonyságáról és az ügyfelek fogékonyságáról. Csatoljon dokumentumot az ügyfél adatlapjához, írjon megjegyzéseket, és minden kollégája azonnal tudja, hol tart az ügymenet.
Készítsen statisztikát, tudja meg, milyen arányban zárul vásárlással az értékesítése, illetve mennyire aktívak az értékesítői és ügyfelei.
Támogatjuk az egyedi kezdeményezéseket, az egyedi igényeket, ennek megfelelően bármilyen funkció kifejlesztését vállaljuk.
Próbálja ki demo verziónkat 15 napig ingyen! Kipróbálom

Miért válassza az IDEASOL CRM rendszerét?
Az IDEASOL CRM rendszere hatékony megoldást kínál Ön és munkatársai mindennapi problémáira, gazdaságosabb üzemeltetést és növekvő forgalmat eredményezve.
A központilag nyilvántartott adatoknak köszönhetően (pl. címek, megbízások, projektek vagy határidők) minden – megfelelő jogkörrel rendelkező – munkatárs hozzáfér az adatokhoz.
Egy kereskedői CRM program minden projekt határidejét, megbeszéléseit és mérföldköveit egy rendszerben tárolja. Összekapcsolja a marketing-, az értékesítési és az ügyfélszolgálati részen keletkező információkat, így a vállalat egyes részei között akadálytalan az információáramlás.
Biztonságos, mert az adatok egy külső, lezárt szerveren tárolódnak, így nincs adatvesztés, adatlopás, jogtalan hozzáférés. Praktikus, nincs szükség hardware-re, rendszergazdára, mert böngészőből fut, így egy okostelefon segítségével Ön akár otthonából, vagy a nyaralás időtartama alatt is egyszerűen ellenőrizheti munkatársai munkáját.
További értékes funkciók a teljesség igénye nélkül:
- tömeges e-mail, hírlevél és sms küldés
- pontos riportok az e-mailkampány sikerességéről (hányan nyitották meg? hányan kattintottak a benne szereplő linkre?)
- egyszerű webes űrlapok az érdeklődők automatikus begyűjtésére
- érdeklődők gondozása
- mérhető ügyfélszolgálat és vásárlói elégedettség
- naptár és emlékeztetők
Használjon IDEASOL CRM rendszert, mert nélkülözhetetlen segítséget nyújt vállalata fejlesztésében.
Ön nem csak kereskedelemmel, de gyártással vagy szolgáltatással is foglalkozik?
|
![]() |
CRM rendszer Szolgáltatóknak |
Szolgáltatóknak |
ERP rendszer Gyártóknak |
Gyártóknak |