ideasol crm erp webáruház

Próbálja ki az IDEASOL CRM Rendszert 15 napig ingyen!

Kérjen hozzáférést rendszerünkhöz és tesztelje ingyenesen!
Kérjük, töltse ki az adatokat.
Vezetéknév*
Keresztnév*
Az Ön e-mail címe*
Az Ön telefonszáma*+36
Cégnév*
Város
Igen, szeretnék kapni értesítéseket és információkat.
demo

Kérjen ingyenes rendszerbemutatót!

Ingyenes rendszerbemutató igényléséhez, kérjük, töltse ki az adatokat.
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
demo

Próbálja ki az IDEASOL CRM Rendszert 15 napig ingyen!

Tisztelt !

Köszönjük, hogy Ön is az IDEASOL CRM Rendszert választotta! Az Ön egyedi crm rendszere elkészült, és azonnal használatba vehető.

Az Ön egyedi crm rendszerének adatai:

Elérési útvonal:

Felhasználó:

Jelszó:

Belépek a rendszerembe!

A fenti információkat az Ön által megadott e-mail címre () is elküldtük.
Sok sikert kívánunk az IDEASOL CRM Rendszer használatához!

Üdvözlettel,

http://www.nmsnet.hu/images/nms-logo-low-100.jpg
IDEASOL Magyarország Kft.
1125 Budapest, Tündér utca 4/b

Tel: 06 1 788 4795
E-mail: info@ideasol.hu
Web: www.ideasol.hu

Kapcsolat

Már Önnek is elege van abból, hogy minden adatot több helyen kell rögzítenie?

Szeretne minden ügyfélnek hihetetlen rövid idő alatt, néhány kattintással ajánlatot, szerződést küldeni, számlát kiállítani vagy jelentést készíteni? Akkor most megtalálta a megoldást!

A hazai vállalkozások nagy része jelenleg még mindig legalább 4-5 rendszert használ a céges feladatok ellátására:

  • e-mail kezelő rendszer (Outlook, Gmail) az üzleti levelezések lebonyolítására
  • számlázó rendszer a számlák kiállítására
  • excel program a statisztikák készítésre (esetleg ügyfélnyilvántartásra)
  • ügyfélnyilvántartó rendszer az ügyféladatok tárolására
  • dokumentumkezelő rendszer a dokumentumok tárolására

Bár a maguk nemében ezek a rendszerek alkalmasak lehetnek az adott feladatok ellátására, legnagyobb hátrányuk, hogy minden egyes rendszerben egyedileg kell rögzíteni és kezelni az adatokat. Ez rendkívül nehézkes és időigényes, valamint a különböző rendszerek információinak összesítése is meglehetősen bonyolult. Tudja, hogy Ön vagy munkatársa mennyi időt veszteget el minden nap csak azzal, hogy több rendszerben rögzíti az ügyfelek és ügymenetek adatait?

Tudta Ön, hogy a több rendszeres munkavégzés ma már elavult megoldásnak számít?
Szeretné Ön is megismerni egy komplex informatikai rendszer előnyeit?

Az IDEASOL CRM Rendszer egy teljesen új megoldást kínál az üzleti feladatok ellátására. Ügyfelei adatait mindössze egyszer kell rögzíteni a rendszerbe, az adatok ezt követően minden egyes munkafolyamat elvégzésekor egy rendszerből kerülnek felhasználásra. Ezáltal percek alatt készíthet ajánlatot, abból egy kattintással szerződést vagy megrendelést, de a számlázás sem veszi el ennél több idejét. Az összes adat és információ egy helyen található, így azokból könnyedén számolhat, készíthet összesített statisztikákat és jelentéseket, sőt, ezeket a rendszer akár automatikusan is el tudja végezni Ön helyett!

Haladjon a korral és váltsa ki jelenlegi rendszereit egy harmadik generációs, bárhonnan elérhető, multifunkcionális rendszerre, mely minden feladatot egyszerre lát el és minden felmerülő igényét kielégíti!

Próbálja ki ingyenes DEMO rendszerünket! Kérjen árajánlatot!

Találkozott már ezekkel a problémákkal?

ok

Rengeteg időmet veszi el az ajánlatok, szerződések elkészítése.

Megoldás

Számlázó rendszeremből nem tudom kinyerni, hogy melyik értékesítőmnek mennyi jutalékot fizessek.

Megoldás

Többször előfordult már, hogy fontos adataim vesztek el

Megoldás

Nincs elég időm a cégvezetés mellett.

Megoldás