ideasol crm erp webáruház

Próbálja ki az IDEASOL CRM Rendszert 15 napig ingyen!

Kérjen hozzáférést rendszerünkhöz és tesztelje ingyenesen!
Kérjük, töltse ki az adatokat.
Vezetéknév*
Keresztnév*
Az Ön e-mail címe*
Az Ön telefonszáma*+36
Cégnév*
Város
Igen, szeretnék kapni értesítéseket és információkat.
demo

Kérjen ingyenes rendszerbemutatót!

Ingyenes rendszerbemutató igényléséhez, kérjük, töltse ki az adatokat.
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
demo

Próbálja ki az IDEASOL CRM Rendszert 15 napig ingyen!

Tisztelt !

Köszönjük, hogy Ön is az IDEASOL CRM Rendszert választotta! Az Ön egyedi crm rendszere elkészült, és azonnal használatba vehető.

Az Ön egyedi crm rendszerének adatai:

Elérési útvonal:

Felhasználó:

Jelszó:

Belépek a rendszerembe!

A fenti információkat az Ön által megadott e-mail címre () is elküldtük.
Sok sikert kívánunk az IDEASOL CRM Rendszer használatához!

Üdvözlettel,

http://www.nmsnet.hu/images/nms-logo-low-100.jpg
IDEASOL Magyarország Kft.
1125 Budapest, Tündér utca 4/b

Tel: 06 1 788 4795
E-mail: info@ideasol.hu
Web: www.ideasol.hu

Kapcsolat

Tökéletes Help Desk Rendszer számtalan funkcióval

Az IDEASOL CRM szoftver számos egyéb terület mellett tökéletesen kiszolgálja a vállalati ügyfélszolgálatot is, hiszen számos beépített help desk funkciójával a legjobb rendszereket is túlszárnyalja, így még a nagyvállalati követelményeknek is eleget tesz. Az IDEASOL CRM leegyszerűsíti a hibajegyek kezelését, segítséget nyújt a hiba kiosztása, megoldása és az ügyfélkezelés területén, kezeli a dokumentumokat és kapcsolatokat, valamint dokumentál minden módosítást és folyamatot, mely a hatékony munkavégzéshez és nyomon követéshez elengedhetetlen. A help desk területen nyújtott magas színvonal lehetővé teszi, hogy az adatok rögzítése egyszerűvé, elrendezése automatikusan asszociatívvá váljon, a gyors visszakeresési funkció pedig jelentősen megkönnyíti a munkavégzést.

Az egyéni help desk rendszerek általában nem használhatók jól „több felhasználós” környezetben, a nagyvállalati szoftverek pedig legtöbbször túlbonyolítottak. Ezzel szemben az IDEASOL CRM rendszere tökéletesen, egyedileg testre szabható és kialakítása maximálisan a praktikumra, a hatékonyságra és az egyszerűségre épül, így használata könnyű, gyorsan elsajátítható, és megszokható.

Tudjon meg többet az IDEASOL CRM Rendszer help desk területen nyújtott előnyeiről. Kérjen bővebb tájékoztatást e-mailben!

Teljes mértékben rendelkezik a help desk rendszerek alap funkcionalitásával

Egy help desk rendszer fő funkciói általában a következők:

  • Hibabejelentések rögzítése, a megoldás folyamatának támogatása
  • Tudásbázis felépítése, későbbi hibák gyorsabb elhárítása
  • Hibák és megoldási módszerek kategorizálása
  • Fejlett keresési szolgáltatások
  • FAQ
  • Döntéshozók támogatása, statisztikai lekérdezések megjelenítése

Az IDEASOL CRM rendszere a fenti funkcióknak maradéktalanul megfelel, de még ennél jelentősen többet is nyújt! Az alábbi extra funkciókkal biztosra veheti, hogy az Ön és cége igényeit is messzemenőkig kielégíti!

Győződjön meg Ön is az IDEASOL CRM help desk rendszerének előnyeiről! Kérjen díjmentes bemutatót még ma!

Extra help desk funkciók

Az IDEASOL CRM help desk területen is a felmerülő igények maximális kielégítését célozza, ezért számos extra funkcióval teszi még tökéletesebbé a munkafolyamatokat és teljesebbé az ügyfélkiszolgálást.

Az IDEASOL CRM rendszerhez az alábbi help desk funkciók közül választhat:

IDEASOL helpdesk
  • Űrlapintegráció
  • Gyártási folyamatmenedzselő
  • Call Center funkció
  • IP telefonintegrálás
  • Ügyfélportál
  • SMS értesítő rendszer
  • Automatikus számlagenerálás
  • Projektnyilvántartó rendszer
  • Dokumentumkezelés
  • Google térkép integráció
  • Skype integráció
  • Kommentek
  • Jelentések
  • Módosítási időpontok automatikus rögzítése
  • Riasztás és emlékeztető funkció
  • További help desk funkciók…

A help desk funkciók teljes tárházát kipróbálhatja demo rendszerünk segítségével. Próbálja ki ingyen még ma!

Kategória: Kategorizálatlan | Szóljon hozzá most!

Az IDEASOL CRM workflow rendszere

Mi a workflow?

A fogalom lényegében az üzleti folyamatok szinonimájaként használható, de egyelőre nem honosodott meg még magyar megfelelője. (A workflow szó szerinti jelentése: munkafolyam, munkafolyamat) Lényegében az üzleti folyamatok logikus szervezését és megfelelő támogatását foglalja magában.

A workflow nem forradalmian új dolog, csupán a szabványos vagy szokványos szoftveralkalmazások olyan kapcsolatrendszerrel való ellátása, amely hatékonyan biztosítja az egész szervezet működtetését. A workflow rendszerek feladata a nevében is jelzett munkafolyamat vezérlés, azaz az egyes munkafázisok elektronikus úton történő irányítása, nyilvántartása, összefogása…

Az IDEASOL CRM Rendszer workflow területre fejlesztett széleskörű funkcionalitásának és az egyedi testre szabási lehetőségeknek köszönhetően bármilyen vállalat munkafolyamatait leegyszerűsíti és felgyorsítja, ezáltal működését eredményesebbé teszi. Győződjön meg róla Ön is, mennyivel hatékonyabbá tenné cége működését az IDEASOL CRM workflow rendszere!

A workflow rendszerek működése

A szervezetek hatékonyságát, teljesítményét döntően befolyásolják az üzleti folyamatok modellezésére és optimalizálására tett erőfeszítések. A workflow rendszerek legfontosabb feladata, hogy a vállalat minden dolgozójára, szervezetére és feladatára kiterjedő, az összes munkafolyamatot kezelő és ellenőrző hálózati alkalmazásokat működtessen. A rendszer önállóan, vagy a meglévő egyéb alkalmazások mellett (pl. CRM rendszer) a lehető leghatékonyabban automatizálja a vállalati ügyvitelt.

Egy jól működő workflow rendszernek az alábbi követelményeknek kell megfelelnie:

  • Egyértelműen meg kell felelnie az adott üzleti folyamatok struktúrájának.
  • Integrált megközelítéssel az informatikailag nem megragadható folyamatok kezelésére is képesnek kell lennie.
  • Képesnek kell lennie az üzleti folyamatokban bekövetkezett változások időszerű követésére.
  • A gyors azonosításnak és kezelésnek köszönhetően csökkentenie kell a hibajavítások idejét.
  • Lehetőséget kell biztosítania az egyes folyamatokhoz kötődő teljesítmények mérésére.
  • Az egyes munkafolyamatokhoz kapcsolódó modulok folyamatosan változtathatók, finomíthatók legyenek.
  • Minden tevékenység személyekhez vagy csoportokhoz társítható legyen.
  • Általánosan alkalmazható legyen (ne kötődjön egy speciális alkalmazáshoz).

A workflow rendszerek legfontosabb tulajdonságai

  • Növeli a folyamatok áttekinthetőségét és minimalizálja az előforduló hibák számát.
  • Bármilyen munkafolyamatot felgyorsít és eredményesebbé tesz.
  • Szinte bármilyen területen alkalmazható.
  • Lehetővé teszi a bekövetkezett változások azonnali észlelését és folyamatos követését.
  • Segít a megfelelő munkamegosztások és terhelések kialakításában.
  • Folyamatos és mindenre kiterjedő ellenőrzési lehetőséget biztosít.
  • Előre definiált jelentéseket szolgáltat adott időközönként.
  • Segíti a vállalatvezetést az elemzési és döntési tevékenységben.

 

Mindezt az IDEASOL CRM workflow rendszere teljes egészében nyújtja számos egyéb funkció mellett. Kérjen bővebb tájékoztatót e-mailben!

Az IDEASOL CRM workflow rendszere

Az IDEASOL CRM workflow rendszere funkcionalitás tekintetében a legváltozatosabb igényeknek is megfelel, emellett pedig a CRM rendszer egyéb előnyeivel is rendelkezik. Lehetőség van a CRM rendszer teljes körű használatára az összes funkcióval együtt, de korlátozhatjuk a felhasználást kifejezetten csak a workflow funkciókra is. A rendszer teljes mértékben testre szabható és alakítható, illetve egyedi programozással a rendelkezésre álló számos workflow funkción felül teljesen egyedi, speciális megoldásokat is lehetővé tesz.

Az IDEASOL CRM Rendszer workflow funkciói:

  • Gyártási folyamatmenedzselő
  • Automatizált folyamatok
  • Gyors és egyszerű keresés
  • Dokumentumkezelés
  • E-mail szoftverintegráció
  • GYIK adatbázis
  • Saját weboldalak nyilvántartása
  • Projektnyilvántartó rendszer
  • Űrlapintegráció
  • Google térkép integráció
  • Jelentéskészítés
  • Jelentések exportálása, időzítése és automatikus kiküldése
  • További workflow funkciók…

 

Tudjon meg többet a workflow rendszer előnyeiről és kérjen díjmentes elemzést saját cége hatékonyabbá tételéhez! Lépjen velünk kapcsolatba még ma!

Kategória: Kategorizálatlan | Szóljon hozzá most!

Felár nélkül rendelhető az IDEASOL dokumentumkezelő rendszer

Az IDEASOL CRM rendszer több mint 40 különböző modullal és több száz funkcióval teszi eredményesebbé és hatékonyabbá a cégműködést és segíti elő a bevételek legnagyobb mértékű növekedését. Funkciói között számos olyat találunk, melyek minden komoly vállalkozásnál már alapszükségletnek számítanak (pl.: e-mail menedzser, callcenter funkció, ügyfélszolgálati feladatok kezelése stb.) és olyat is, melyek valamilyen extra szolgáltatást nyújtanak (pl.: automatikus számlagenerálás, tömeges e-mailkampányok kezelése, tömeges SMS küldés, ügyfélportál stb.). (Az IDEASOL CRM Rendszer funkcióiról bővebben itt olvashat. Idetartozik a dokumentumkezelő rendszer is, mely funkcionalitás tekintetében rendkívül sokoldalú, és melyet az IDEASOL CRM Rendszerhez most felár nélkül igényelhet.

Az IDEASOL CRM Rendszerhez most felár nélkül igényelhet dokumentumkezelő rendszert is. Lépjen velünk kapcsolatba még ma!

Mikor válhat szükségessé a dokumentumkezelő rendszer alkalmazása?

IDEASOL workflow
  • Ha elborítják a cégét az iratok.
  • Ha kicsúszik kezéből az ügyek ellenőrzése
  • Ha reménytelen a napi események nyomon követése.
  • Ha épp azt az információt nem találja, amire szüksége van.
  • Ha pont az az irat veszett el, ami most azonnal kellene.
  • Ha megvan az irat, de fogalma sincs, hol vannak a kiegészítő dokumentumok.
  • Ha senki sem emlékszik a korábbi módosításokra.
  • Ha nem tudja megítélni munkatársai teljesítményét.
  • Ha nincs ideje, hogy érdemben átlássa a folyamatban lévő ügyeket.
  • Ha elege van abból, hogy soha semmi sincs egy helyen.
  • Ha elege van a szervezetlenségből.
  • Ha kimerült attól, hogy mindenre Önnek kell figyelnie.
  • Ha belefáradt abba, hogy ügyfeleivel szemben állandó lemaradásban van.
  • Ha ügyfelei panaszkodnak a határidőcsúszások miatt.
  • Ha képtelen lefaragni az ügykezelési holtidőket.
  • Ha nem tud úrrá lenni az adminisztrációs káoszon.

Egy mondatban összefoglalva, amikor már nem lát ki az adminisztrációval kapcsolatos irathegyek mögül, akkor feltétlenül szüksége van egy jó dokumentumkezelő rendszerre.

Hogyan segíthet Önnek és alkalmazottainak az IDEASOL CRM dokumentumkezelő rendszere? Kérjen bővebb tájékoztatást e-mailben!

Miért költene külön dokumentumkezelő rendszerre, ha megkaphatja CRM Rendszeréhez?

A Miben segít Önnek a CRM Rendszer? c.  bejegyzésben láthattuk, hogy az IDEASOL CRM Rendszer milyen hatékonyan támogatja cége működését  és segíti Önt és alkalmazottait a feladatok elvégzésében. Mindemellett az, hogy dokumentumkezelő rendszere kezeli a dokumentumait és iratait – valamint megkönnyíti azok nyilvántartását, rendszerezését, visszakeresését – már csak hab a tortán. Eme kiegészítő funkció azonban, vagyis egy megfelelő dokumentumkezelő rendszer használata egyes cégeknél már most a mindennapi munkavégzés nélkülözhetetlen része, ahol pedig még nem az, ott rövid időn belül azzá válik, ha a cég továbbra is folyamatosan működik. Az egyre nagyobb iratmennyiség, a tárolt anyagok sokasága indokolttá teszi, hogy egyszerűbb, digitális, jól használható dokumentumkezelő rendszert alkalmazzanak erre a célra. Ebből pedig logikusan következik, hogy egy előrelátó cégvezető olyan CRM rendszert választ, melynek az ideális dokumentumkezelő rendszer is szerves részét képezi.

Az IDEASOL CRM részét képező dokumentumkezelő rendszer funkciói

  • Dokumentumtár
  • Dokumentumok automatikus küldése e-mail mellékletként
  • Összetett dokumentumkereső egyedi szempontok szerint
  • Dokumentum leírások hozzáadása
  • Egyedi szűrőbeállítások
  • Egyedi csoportosítás, könyvtárstruktúra létrehozása
  • Felelős hozzárendelése
  • Egyedi rendezés bármilyen szempont alapján (dátum, név, méret, formátum stb.)
  • Automatikus iktatás céghez vagy ügyfélhez
  • Verziószám egyedi megadása
  • Módosítási dátum automatikus kijelzése

Győződjön meg Ön is az IDEASOL CRM dokumentumkezelő rendszerének sokoldalúságáról. Kérjen ingyenes bemutatót még ma!

Kategória: Kategorizálatlan | Szóljon hozzá most!