Önnel is előfordult már, hogy fontos, pótolhatatlan adatai vesztek el?
Gyakran csak akkor érezzük, milyen fontosak adataink, amikor már elvesztek….
A cégek életében egyre fontosabb szerepet játszanak az informatikai rendszerekben tárolt adatok. A legtöbb vállalatnál még mindig szervezetlenül, több rendszerben kerülnek tárolásra a fontos információk. Az excel file-okban, outlook levelezőrendszerben és számlázó rendszerekben való nyilvántartások esetében nem csak az adatok több rendszerből történő visszakeresése okoz nehézséget, de komoly problémát jelenthet az adatok nem megfelelő védelme is. Állandó a fenyegetettség. Adatlopás, vírusok, rosszindulatú programok okozta adatvesztések, hardver, vagy szoftver hiba, villámcsapás, elemi kár. Mind-mind megbéníthatja egy vállalkozás, egy szervezet életét. Jelentősen csökkenthető a kockázat egy megfelelően kialakított adat védelmi, mentési rendszer kialakításával. Gyakran csak akkor érezzük, milyen fontosak adataink, mikor már elvesztek.
Szeretné, ha adatai folyamatosan mentésre kerülnének?
Szeretné, ha baj esetén akár több hónapra visszamenőlegesen vissza tudná állítani adatait?
Az IDEASOL CRM Rendszerrel adatait tökéletes biztonságban tudhatja. A rendszer nem csak ügyféladatok, üzleti folyamatok, és az összes céges információ egy helyen történő tárolására, kezelésére és megőrzésére alkalmas, de ugyanígy dokumentumok (szerződések, ajánlatok és számlák) nyilvántartására és kezelésére is. Minden adat és információ egy központi szerveren kerül rögzítésre és tárolásra, ezáltal könnyedén, másodpercek alatt visszakereshető, és így jelentősen csökken az adatrögzítésre fordított idő is. Az IDEASOL CRM Rendszer szabályos időközönként – napi rendszerességgel – automatikus mentést készít a teljes adatbázisról, így az összes adat bármikor visszaállítható. Nincs többé elveszett adat, elfelejtett információ, ellopott ügyfél! Bízza adatait az IDEASOL CRM Rendszerre, és soha többé nem kell a fontos adatok elvesztésétől félnie!
Maximális adatbiztonság és rendszerezett nyilvántartások az IDEASOL CRM Rendszerrel!
Találkozott már ezekkel a problémákkal? |
![]() |
Jelenleg 4-5 rendszerben kell rögzítenem az adatokat: számlázó, levelező (gmail, outlook), excel, szervízprogram, ügyfélnyilvántartó. |
Megoldás |
Számlázó rendszeremből nem tudom kinyerni, hogy melyik értékesítőmnek mennyi jutalékot fizessek. |
Megoldás |
Rengeteg időmet veszi el az ajánlatok, szerződések elkészítése. |
Megoldás |
Nincs elég időm a cégvezetés mellett. |
Megoldás |